Froito da colaboración entre a institución humanitaria e a Fundación Vodafone España (orixe da Fundación Tecsos), este proxecto está orientado á poboación maior de 65 anos e/ou discapacitada en resgo de dependencia pero con plena autonomía para sair con asiduidade á calle.
Con iste dispositivo, que integrase nun teléfono móvil convencional, ofrecese apoio en dous vertentes: ás persoas usuarias directas do mesmo, que poden avisar ao centro de contacto de Cruz Roxa si teñen algunha emerxencia; e os seus familiares, que poden recurrir á entidade para que lles axude a localizar, no caso de nob conseguirlo polos seus propios medios, á persoa achegada.
De igual modo, a iniciativa incluíe para o beneficiario a posibilidade de obteñer a orientación e información sobre a súa situación –merced ao GPS e as celdas GSM–, a xestión e movilización dos recursos necesarios en caso de urxencia e outros servicios propios da teleasistencia domiciliaria, como a axenda, para recordar á persoa datos e datas importantes; a visita ao fogar por parte de voluntariado da organización; e o seguemento permanente de cada caso.
En definitiva, os obxetivos que se persiguen con este sistema pasan, entre outras cosas, por fomentar a autonomía dos usuarios, facilitar o contacto permanente e sencillo con Cruz Roja e proporcionar apoio inmediato a través da telefonía móvil e das tecnoloxías da comunicación.
Nas próximas semanas, a institución humanitaria comenzará a baremación das solicitudes que vaian chegando para adxudicar os primeiros dispositivos, en cuxa financiación colabora o Ministerio de Sanidade, Servicios Sociais e Igualdade.
Cualquier ciudadán interesado en beneficiarse deste novedoso servizo pode obtener máis información na sede de Cruz Roxa Española en Córdoba (calle Sagunto) ou chamando ao teléfono 957 43 38 78.